رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

۱۶ نشانه ظریف و پنهان افراد فوق العاده باهوش

  • کد خبر: ۱۴۰۷۵۳
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
۱۶ نشانه ظریف و پنهان افراد فوق العاده باهوش
اگر دنبال یک راه آسان برای تخمین ضریب هوشی یک فرد هستید - در اینجا ۱۶ نشانه‌ای را معرفی می‌کنیم که ممکن است کمتر به آن‌ها توجه کرده باشید.
شهرآرانیوز - وقتی صحبت از روابط با دیگران به میان می‌آید، مردم به دنبال انواع ویژگی‌ها هستند، چه عاشقانه و چه چیز‌های دیگر؛ اما برای برخی، هوش در این فهرست بالاترین جایگاه را دارد. اگر دنبال یک راه آسان برای تخمین ضریب هوشی یک فرد هستید، در اینجا ۱۶ نشانه‌ای را معرفی می‌کنیم که ممکن است کمتر به آن‌ها توجه کرده باشید.
 
۱۶. آن‌ها زیاد مطالعه می‌کنند؛ درواقع هرچیزی را می‌خوانند. افراد باهوش همه چیز را -از اطلاعات روی بسته آدامس تا یک فرهنگ لغت - می‌خوانند.
۱۵. آن‌ها می‌توانند چیز‌های ناآشنا را به محض یادگیری، به سرعت قالب‌بندی و پردازش کنند و بعد آن‌ها را به‌راحتی برای خود یا دیگران به چیز‌های آشنا تغییر دهند.
۱۴. آن‌ها می‌توانند بدون توهین بحث کنند. افراد واقعاً باهوش می‌توانند با کنار گذاشتن احساسات و بدون توهین به مخالفان خود، استدلالی کاملاً آگاهانه ارائه دهند.
۱۳. آن‌ها می‌توانند خیلی سریع درکی از مفاهیمی که هرگز قبلا با آن‌ها برخورد نکرده‌اند به دست بیاورند.
۱۲. آن‌ها می‌توانند موضوع دشواری را که با آن آشنا هستند، با عبارات واضح و مختصر برای دیگران توضیح دهند، بدون این‌که هیچ‌وقت توضیحشان تحقیرآمیز به نظر برسد یا حوصله مخاطب را سر ببرند.
۱۱. آن‌ها درباره همه‌چیز پرسشگر هستند. کنجکاوی پایه واقعی هوش است.
۱۰. آن‌ها می‌توانند درباره موضوعات مختلف مکالمه‌های جذابی داشته باشند.  گوناگونی نمک زندگی است.
۹. آن‌ها در بحث آرام هستند. عصبانیت و فریادزدن مقابل کسی که فقط نظری مخالف شما دارد نشان می‌دهد شما از نظر ذهنی به طور مؤثری بالغ نشده‌اید.
۸. آن‌ها فضول نیستند و دیگران را براساس دانش و زمینه کاری خود بازجویی نمی‌کنند. افراد باهوش می‌دانند که دیگران نیز می‌توانند باهوش باشند. آن‌ها می‌دانند که هوش یک مسابقه نیست.
۷. آن‌ها دنبال این نیستند که مردم به آن‌ها بگویند چقدر باهوش هستند.
۶. آن‌ها مشاهدات دقیقی از چیز‌های کوچک دارند. درواقع درباره همه چیز مراقب و آگاه هستند.
۵. آن‌ها در نتیجه‌گیری از مقدمات ناقص بسیار خوب هستند.
۴. آن‌ها گوش می‌دهند، سوال می‌پرسند، یادداشت‌برداری می‌کنند، و بعد وارد کاری می‌شوند.
۳. آن‌ها شما را می‌خندانند. خنده‌داربودن بدون باهوش‌بودن بسیار سخت است. درواقع شوخ‌طبعی مستلزم ایجاد ارتباط خوب و یادگیری است.
۲. آن‌ها بسیار تطبیق‌پذیر هستند و وقتی شرایط تغییر می‌کند، می‌توانند به راه‌حل‌های مختلف فکر کنند.
۱. آن‌ها برای حرف‌زدن عجله ندارند، چون انسان‌های شنوایی هستند. آن‌ها می‌دانند با گوش‌دادن به صحبت‌های دیگران، در بحث بیشتر پیشرفت می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->